Національна дитяча гаряча лінія

28.05.2020, 13:39 admin
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати  певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда-Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тисяч звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми в у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним  здоров’ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень) тощо.
Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020 № 1/11-2912), Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної Дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда-Україна». Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультацію в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12:00 до 20:00 :короткий номер 116 111(безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) .