Новоселиччина розпочала активну підготовку до впровадження «Нової української школи»

23.02.2018, 20:39 admin

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №17 «Про додаткові заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2018 році», на виконання наказів Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 30.01.2018 № 39 «Про організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників щодо роботи в умовах Нової української

школи», відділу освіти райдержадміністрації від 16.02.2018 № 16 «Про проведення навчання педагогічних працівників щодо роботи в умовах Нової української школи» та з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів 1-х класів щодо реалізації завдань нового Державного стандарту початкової освіти відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти 22 та 23 лютого на базі Новоселицької гімназії відбулася І очна настановна сесія курсів підвищення кваліфікації для вчителів, які працюватимуть у 2018/2019 н.р. в перших класах.

Розпочала роботу курсів методист з початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Марія Маноліївна Одинак, яка презентувала педагогам основні вимоги до впровадження Нової української школи, її мету, завдання та очікувані результати.

Протягом двох днів навчання проводилося досвідченими тренерами, які пройшли спеціальну фахову підготовку. Так, із педагогами Новоселиччини працювали:

  • Ірина Корнелівна Унгурян – доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО, кандидат педагогічних наук;
  • Оксана Євгеніївна Гордійчук – доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича, кандидат педагогічних наук;
  • Олена Іванівна Твардовська – практичний психолог Чернівецької ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів.

Під час навчання, в якому взяли участь майже 60 педагогів району та ОТГ було розглянуто такі актуальні питання як:

  • «Концепція Нової української школи, її принципи, основні стратегічні напрямки та шляхи впровадження»;
  • «Нові ролі та завдання вчителя у контексті сучасних змін»;
  • «Он-лайн ресурси для використання педагогами при формуванні нового освітнього простору та особистого професійного зростання»;
  • «Огляд основних підходів щодо формування освітнього процесу, зокрема компетентнісного, діяльнісного та інтегрованого».

Опрацьовані теми, є логічними доповненням програми дистанційного курсу (І модуль), який педагоги проходять в он-лайн режимі.

На початку курсів стурбованість педагогів була помітною, проте протягом роботи, педагоги своєю зацікавленістю, активністю та наполегливістю змогли змоделювати свою подальшу педагогічну діяльність, що допомогло подолати хвилювання, щодо оновлення змісту освітнього процесу у початковій школі.

Зацікавили педагогів форми, в яких здійснювалося навчання, зокрема інтерактивна вправа «Створи образ Нової української школи», мозкова атака «Ролі вчителя», робота в техніці «ЗХД (Знаю. Хочу знати. Дізнався)», вправа «Три ролі», техніка «Критерійний покер» та інтерактивна вправа «Опиши», яка полягала у доведенні необхідності навчання на конкретному досвіді».

Всі вправи, техніки та методи роботи були побудовані на основі власних відчуттів педагогів, їх самостійної оцінки вмінь та навичок, а тому дали можливість вчителям зрозуміти, що саме необхідно змінити у власному стилі педагогічної діяльності. Крім того педагоги відмітили, що досвід роботи у зазначених техніках є позитивним, оскільки всі вони є рекомендованими для роботи із дітьми.

Загалом, навчання пройшло на позитивних емоціях, а тому дякуємо всім організаторам курсів, тренерам, та звісно ж педагогам, які успішно справилися із таким нелегким але дуже потрібним завданням.